PDA

View Full Version : 2007 Topps Co-Signers, #3/#4 SOLD OUT Sent Nov 27



hagansp
10-27-2007, 01:43 AM
---------------------------------------------------------------------------------------------- <br />
2007 Topps Co-Signers <br />
<br />
Rules Short n Sweet <br />
- Paypal Only <br />
- Pay within 3 days of invoices <br />
- I am...

mcguirem13
10-27-2007, 07:10 AM
I'll take packs 9,10,11 in box 3 thanks.

11chaos
10-27-2007, 12:11 PM
I will take packs 6 and 12. Thanks Dude

nrj22
10-27-2007, 12:55 PM
ill take pack 8

OGLESBYC
10-27-2007, 01:18 PM
packs 1 2 3 please


chris

hagansp
10-29-2007, 05:15 PM
3 packs ends 1 box...

dcfdfireman
10-30-2007, 09:48 PM
I'll take the last 3

DallasCowboysFanZ
10-31-2007, 09:27 PM
I'll take 1, 3, 5, 7, 9 & 12 in box 4 .. Thanks 50% of box 4, so come on folks only 6 packs left!!

OzCollecta
11-01-2007, 12:15 AM
Can I get in.
If so gimme Box 4 Numbers 2,4,6,8
PM me if OK.

hagansp
11-01-2007, 12:28 AM
2 remain someone grab em so we can finish this baby out!

OzCollecta
11-01-2007, 12:35 AM
Dont forget Im an Aussie :)

hagansp
11-01-2007, 12:43 AM
Good to know as far as shipping costs...this may be a dumb question...you have paypal there right?

OzCollecta
11-01-2007, 12:50 AM
Can I LOL ya ........................ PayPal is worldwide bro.

brpfan
11-01-2007, 02:31 AM
I'll take pack #10 in box #4

hagansp
11-01-2007, 02:42 AM
Can I LOL ya ........................ PayPal is worldwide bro.

haha...never dealt with someone in austrailia before so just wanted to be sure :sign0020:

yup no problem sending em there...as long as you know its not my responsibility if they get lost...your willing to pay extra for insurance if ya want, bc all I can do is promise I send em...Dont know how things are being sent there...but ill send it i dont mind.

gotter1312
11-01-2007, 03:34 AM
hey sean ill take the last pack to close out the box and which incedently contains the dual auto that everybody passed on lol

hagansp
11-01-2007, 02:21 PM
Box 4 sold out, invoices sent

OzCollecta
11-01-2007, 09:49 PM
Alrighty Money has been sent.

OGLESBYC
11-03-2007, 03:20 PM
pay pal sent thanks


chris

Enigma
11-03-2007, 11:59 PM
Just so everyone knows...Co-Signers release date was pushed back to 11/21...

hagansp
11-04-2007, 12:04 AM
Just so everyone knows...Co-Signers release date was pushed back to 11/21...

thats crap...down with topps!

OzCollecta
11-25-2007, 03:14 PM
Are they in yet Hagan ?

hagansp
11-25-2007, 03:40 PM
i know the product is out but no i havent received them yet...will update when i get em

Nasty_Boy
11-26-2007, 01:10 AM
Man...I bought 3 boxes of this the other day...I skunked on all 3 boxes. The dealer I bought them from said that the first 3 out of 4 boxes included a Barry Sanders/Reggie Bush dual auto 1/1, a Adrian Peterson /100 auto, and a Brady/??? auto. And then I buy 3 and they best I get is a Dwayne Jarrett /10 out of the 3. Good luck. Let me know how this pulls. This is a hit or miss product!

hagansp
11-27-2007, 02:52 PM
they just got here! if i can get em all packaged in the next hour they go out today

OzCollecta
11-27-2007, 03:12 PM
Booyeahhhh

11chaos
11-27-2007, 07:16 PM
If you got them out today I should be able to have them this weekend. My fingers are crossed.

hagansp
11-27-2007, 08:01 PM
they went out today

OzCollecta
11-27-2007, 11:59 PM
wOOt wOOt wOOt

Nasty_Boy
11-28-2007, 02:16 AM
I don't wanna blow it for you guys...but I bought 3 boxes of this stuff and I kinda know where the autos are at. They were all on one side in the 2 sided box. All 3 of my boxes had them all on one side. But I ain't gonna say what side. LOL.

hagansp
11-28-2007, 01:44 PM
shouldnt have too much of an affect i dump out the box and mix em all up

mcguirem13
12-03-2007, 07:57 PM
I got my three packs from box 3 today and got a Patrick Willis/Jason Hill RC/399, a Joe Namath/Chansi Stuckey Ref/150, and a dual auto of David Harris and Brad Kassel.

brpfan
12-04-2007, 05:33 PM
got mine today

dan marino base
peyton manning base
garrett wolfe rc #0457/2249
jerry rice/jason hill #317/349
willie parker
laurence maroney

OzCollecta
12-05-2007, 07:17 AM
Sean heres my breaks.

Pack #2
Maurice Jones-Drew (Gone)
LaDainian Tomlinson
Brian Leonard RC 446/2249
Fred Biletnikoff
Andre Johnson
MOJO ..................................Chris Leak RC AUTO

Pack #4
Drew Brees
Cedric Benson
Vince Young
Jim Brown
Jay Cutler
Sort of Mojo...................................... Jason Hill / Jerry Rice 32/75

Pack #6
Terrell Owens (PC)
Julius Jones (PC)
Roger Staubach (PC)
Frank Gore
Larry Johnson
A little MOJO ................................ Jamarcus Russel / Johnnie Lee Higgins RC 123/249

Pack #8
Phillip Rivers
Marques Colston
Chad Johnson
Randy Moss
Emmitt Smith (PC)
Major PC MOJO .......................... Emmitt Smith / Troy Aikman 172/399

Thanks again Sean. Was fun. Will try and get pics soon.

hagansp
12-05-2007, 04:39 PM
the Auto selection in this product is horrible!

11chaos
12-05-2007, 04:53 PM
Doesn't look good for Billy.

Enigma
12-05-2007, 04:55 PM
the Auto selection in this product is horrible!

Yeah, I really don't like the fact that Topps dropped an auto out of the box. Previous years, it was 2 single and 1 dual. Now it's only 1 single and 1 dual on average.

hagansp
12-05-2007, 04:59 PM
Yeah, I really don't like the fact that Topps dropped an auto out of the box. Previous years, it was 2 single and 1 dual. Now it's only 1 single and 1 dual on average.

this is Year 1 for cosigners fb...

and all the product reviews ive seen says 3 autos...

Enigma
12-05-2007, 05:01 PM
I was referring to Baseball when I said previous years...

The 3 autos is misleading...Topps means 1 single auto card and 1 dual auto card (3 autos total, not 3 auto cards)....

hagansp
12-05-2007, 05:04 PM
I was referring to Baseball when I said previous years...

The 3 autos is misleading...Topps means 1 single auto card and 1 dual auto card (3 autos total, not 3 auto cards)....

wow thats crap!

Nasty_Boy
12-05-2007, 10:58 PM
These packs are make or break. I heard my dealer tell me about all these great breaks from this box. And my dealer usually distributes to the Fresno Metro Area and he gets about 2-3 cases of each product. I bought 3 boxes at $90 bucks a pop and got crap! So you guys didn't lose as much as I did. Best card I pulled was a Dwayne Jarrett 05/10 Refractor Auto. The rest was garbage. I got 3 sets out of the boxes though.

CARDCRAZEE2
12-05-2007, 11:06 PM
Got any Fred Taylors and Drew you can part with from the set?

Nasty_Boy
12-06-2007, 01:29 AM
LOL...I got a bunch of Fred Taylors and Maurice Jones Drew I can part with...not sure about Co-Signers.

11chaos
12-08-2007, 03:19 PM
My two packs which at no surprise to me was a disappointment for I am the Anti-Mojo man.

Brandon Jackson #68 (473/2249)
Tony Hunt/Kevin Kolb #58 (1/99)
Shaun Alexander/Steven Jackson #14 (337/399)

OzCollecta
12-08-2007, 06:25 PM
Sean heres the Leak Auto.

http://i88.photobucket.com/albums/k173/AusRoo/Football%20Cards%204%20Trade/DSCF3178.jpg

pkizzle7
01-03-2008, 12:57 AM
Nasty Boy, I am in the same boat, Out of 4 boxes I ended up with 2 dual auto's of Brad Kassel/David Harris.....Cards were kinda cool, But no super awesome autos