Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1

    Any Texans or Johnathan Joesph fans interested in this?

    http://i47.photobucket.com/albums/f169/cano22/025.jpg

    Bowman Chrome 1/1 Gold/Superfractor RC card
    I am a senior member on beckett.com and some of you will know me from CP

    Hidden Content

  2. #2
    IDK why the pic won't just post like I see on other people's posts but there is a link to the card on my photobucket
    I am a senior member on beckett.com and some of you will know me from CP

    Hidden Content

  3. #3
    anyone?
    I am a senior member on beckett.com and some of you will know me from CP

    Hidden Content

  4. #4

  5. #5
    Quote Originally Posted by dxdominator View Post
    I love it u cab check me plz
    Can ya gimme a link to your bucket?
    I am a senior member on beckett.com and some of you will know me from CP

    Hidden Content

  6. #6
    honestly i just have the list in my sig but if you need scans of any i can get them for you

    by the way in the trading areas pics only show up as links.
    in the selling areas they acutally show up just trying to help put

  7. #7
    Only thing I saw that kinda interested me is the Emmitt GU jersey. anything else FT not on that list?
    I am a senior member on beckett.com and some of you will know me from CP

    Hidden Content

  8. #8
    2012 certified new generation luke kuechly auto /49
    2002 score qb challenge boomer easison jsy untouched
    2002 score qb challenge aarron brooks patch stitching untouched

  9. #9
    yeah, no real interest in those, sorry
    I am a senior member on beckett.com and some of you will know me from CP

    Hidden Content

  10. #10
    hey is the magic coin up for trade?if so cmb

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •