Page 46 of 58 FirstFirst ... 364344454647484956 ... LastLast
Results 451 to 460 of 574
  1. #451
    well of course its a typo haha, 350$ for shipping lol
    Check out the West Toronto Card Show; Home of the Gretzky Rookie Giveaway! Hidden Content

    Visit the SCF Link below, Free Wilf Paiement Signing! November 30th, 2014

    Hidden Content

  2. #452
    After having my laugh I actually sent the guy a e-mail to fix it so hopefully someone bids on it...it is a pretty nice patch and would be a shame if he got no bids for his error.
    Looking for ITG Franchise, certain brand NYI RCs, NYI Dynasty, Tavares, Strome, Certain Enforcer Autos/GU/Sets, Tony Twist and Stick Cards

    Hidden Content
    Hidden Content

  3. #453
    For some reason, I don't want this: http://www.ebay.com/itm/2007-08-O-Pe...item3ccd834150
    Hidden Content
    Looking for: Patrick Roy, 80s OPC, 72/73 OPC
    GO HABS GO!!!!
    Hidden Content Hidden Content

  4. #454
    Looking For:
    1) Anything from my small wantlist Hidden Content
    2) Any SPA FWAs, Ultimate AU RCs, and RCs/inserts from Hidden Content
    3) Autos (w/o jerseys or patches, vertical cards), Rookie Cards, YGs of select players

    Hidden Content

  5. #455
    HMMM an unopened box eh? But the picture shows an open box!

    http://www.ebay.ca/itm/150934629962?...84.m1438.l2649
    Collecting Ryan Murphy. Always looking to add PC Cards. Show me what you have to trade or sell!

  6. #456
    not a sport card, but still AWESOME!

    http://www.ebay.com/itm/111006136037...84.m1423.l2649
    If you have unwanted cards you are looking to purge, please consider a donation to my family's mission in helping to find a cure for Olivia's disorder Diamond Blackfan Anemia. Cards donated will be sold on eBay, COMC or locally in the Buffalo/Niagara area to support the Hidden Content .
    ---
    Shipping done on Saturdays for all Addresses

  7. #457
    This seller has a pretty good sense of humour.. Made me chuckle anyway..

    http://www.ebay.com/itm/Eric-Lindros...item3cd0183261

    In his defense, 38 + 50 does equal 88.. LOL

    P-C
    --
    Always looking to add Montreal Canadiens certified autographs to my PC
    STOP KILLING SHARKS - Keep sharks in the Ocean and out of the soup
    Don't be selfish, be an organ donor!

    My Hidden Content

  8. #458

  9. #459
    http://www.ebay.ca/itm/Sidney-Crosby...item338127a726

    Hmmm, yeah im pretty sure thats the RED ovechkin /50, not the 1/1 like he has listed in the description (im assuming his answer to my message will be, well it is a 1/1, its 08/50). Free lot for someone if they put in a claim
    Check out the West Toronto Card Show; Home of the Gretzky Rookie Giveaway! Hidden Content

    Visit the SCF Link below, Free Wilf Paiement Signing! November 30th, 2014

    Hidden Content

  10. #460
    Ebay item #161079441915 WOW!! Who buys that? Better yet, who tries to sell that? HAHAHA
    Collecting Ryan Murphy. Always looking to add PC Cards. Show me what you have to trade or sell!

Page 46 of 58 FirstFirst ... 364344454647484956 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •